FAQ

Köpvillkor

Beställning

Vid beställning träffas avtal om köp först när AnnAnnDesign bekräftat beställningen genom en e-postad orderbekräftelse. Orderbekräftelsen genereras automatiskt utan manuell översyn.
Vid eventuella felaktigheter i t ex angivande av pris, leveranstid etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand.

Pris

I priserna ingår moms med 25 %.

Leveranser och leveranstid

Om varan finns i lager är lagervarans leveranstid mellan 1-3 dagar. Beställningsvaror tar ca 7 dagar. Meddelande om ev. avvikelser från den normala leveranstiden eller informationen på hemsidan får du i samband med orderbekräftelsen. Du har då givetvis rätt att avstå alternativt ändra er beställning.

Fraktpriser

Fraktkostnaden är f.n 20 kronor.

Betalning

AnnAnnDesign redovisar priser inklusive moms. Avgift för frakt och ev fakturaavgift tillkommer enligt redovisat under rubriken betalsätt. Inga övriga skatter eller avgifter tillkommer. Du kan välja alternativen förskottsbetalning samt att betala vid Payson.

Betalning med Payson 

Använd Payson för att enkelt och tryggt betala till oss. Med Payson kan du sätta in pengar med VISA, MasterCard samt internetbank (Swedbank, Handelsbanken, SEB och Nordea). 

Läs mer om Payson här: www.payson.se

Återbetalningar

Ev. återbetalningar görs i första hand till ditt bankkonto, person-konto eller i andra hand ditt bankgirokonto. Återbetalningen sker inom 10 arbetsdagar från det att vi har mottagit och godkänt Eran retur.

 Garanti

Ångerrätt och Öppet Köp i 14 dagar
Enligt Distansavtalslagen (2000:274) har ni som kund rätt att ångra ert köp inom 14 dagar efter det att ni har mottagit varan och utan speciell anledning. Detta förutsatt att produkten är i oförändrat skick, dvs oanvänd och ej förstörd eller skadad. AnnAnnDesign tillämpar Distansavtalslagen. Ni som kund står för returfrakten vid åberopande av Ångerrätt och Öppet köp i 14 dagar.

·         Kontakta [email protected] om du avser att göra en retur och returnera produkten inom 14 dagar efter det att ni har mottagit beställningen.

·         Varan ska vara i oförändrat skick, dvs oanvänd, ej förstörd eller skadad.

·         Returnera varan i det avsedda emballaget.

Reklamation


En produkt som vi har konstaterat att den är felexpedierad alternativt skadad byter vi ut om ni så önskar eller betalar tillbaka pengarna samt fraktkostnaden. Om ni beställt fler varor än den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka hela fraktkostnaden.